Ara
Filters
Kapat

Koşullar & Uygulamalar

KOŞULLAR & UYGULAMALAR

 

  1.   Genel Bilgilendirme
  2.   Üyelik
  3.   Sipariş verme
  4.   Güvenlik
  5.   Dikkat Edilecek Önemli Hususlar
  6.   Ürün / hediye teslimatı (kargo & mail & SMS)
  7.   İade & garanti & yetkili servisler
  8.   Özel Ürünler İçin İade Şartları
  9.   Seyahat Ürünleri & Koşullar ve Uygulama

10.İletişim

 

 

1.Genel Bilgilendirme

 

Bu Program www.benimustamhediye.com.tr sitesinden Puan ile sipariş veren / alışveriş yapan kullanıcılara (Programa dahil olan üyeler) özel olarak düzenlenmiştir.

Üyeler, OPAR tarafından belirlenmiş olan kurallar çerçevesinde hak ediş (PUAN) kazanırlar. PUAN kazanan ustalar bu puanlarını SANAL MAĞAZACILIK AŞ tarafından yönetilen www.benimustamhediye.com.tr internet adresi üzerinde kullanarak ürün siparişi verebilirler.

 

www.benimustamhediye.com.tr” internet sitesi aşağıdaki internet tarayıcıları ile uyumludur.

Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge

Siteyi en iyi şekilde görüntülemek ve etkin olarak kullanmak için bu tarayıcılar üzerinden erişim sağlanması gerekmektedir

 www.benimustamhediye.com.tr  sitesinde Dünya ve Türkiye ‘nin önde gelen markaları beğenilerinize sunulmuştur. Sitemizdeki marka ve ürünlerin devamlı olarak güncellendiğini unutmayınız. Lütfen sıkça ziyaret ediniz.

OPAR, programı istediği zaman ve üyelere önceden haber vermeksizin dilediği şekilde değiştirme, durdurma veya uzatma hakkına sahiptir.

Bu sebeple değişikliklerden haberdar olabilmek için www.benimustamhediye.com.tr
adresini sürekli takip etmeniz gerekmektedir.

 

OPAR ın,  www.benimustamhediye.com.trda yer alan mal ya da hizmetlerin kalitesinden, niteliklerinden yahut özelliklerinden ve ürün teslimi/iadesi gibi hususlara ilişkin herhangi bir sorumluluğu bulunmamakta olup, tüm bu hususlar tamamen  www.benimustamhediye.com.trsitesinin hizmetini sunan SANAL MAĞAZA ile Alıcı arasında gerçekleştirilmektedir. Bu programa OPAR’ ın onay verdiği kişiler dışındaki kişiler katılamaz ve herhangi bir hak iddia edemez.

 

Üyeler hiçbir şekilde hediyelerin nakit karşılığını talep edemez, haklarını devredemez veya satamazlar.
Diğer konularla ilgili başlıca koşul ve şartlar aşağıda sunulmuştur. Tüm Program Üyeleri 
bu şart ve kuralları okumak, anlamak ve uymak durumunda olup, tüm sorumluluk ilgili Üyelerdedir.

2. Üyelik

 

Bu programa sadece sisteme Benim Ustam aktif üyeler  katılabilirler. Bunun dışındaki kişiler katılamaz ve herhangi bir hak iddia edemez.

 

3. Sipariş Verme 

PUAN ile harcamalarınızı www.benimustamhediye.com.trsitesinde yapabilirsiniz. 
Web sitemizde sadece PUAN ile alışveriş yapabilirsiniz. 

 

Hediye çeklerinde ilgili firmanın hediye çeki koşul ve şartları geçerlidir. 

 

ONLINE ALIŞVERİŞ BASAMAKLARI

 www.benimustamhediye.com.trsitesinden sipariş vermek için lütfen aşağıdaki basamakları takip ediniz.

Öncelikle lütfen  www.benimustamhediye.com.trsitesinden giriş yapınız ve beğendiğiniz ürünü sepetinize ekleyiniz.
Sonrasında: 

  •         Sepetinizi onaylamak için sağ alt tarafta bulunan “Hizmet ve Uygulama Şartlarını Okudum ve Kabul Ediyorum” bölümünü açarak okuyunuz ve sizin için uygun ise, ONAY kutucuğunu işaretleyerek kabul ettiğinizi teyit ediniz. Hemen alt bölümde bulunan “Siparişi Tamamla” butonuna tıklayınız ve ilerleyiniz. 
  •         Ödeme - Puan ile ödeme: Yeni gelen ekranda kargo adresinizi göreceksiniz, eğer siparişinizle ilgili bir hata görmüyorsanız “Siparişi Onayla” butonuna tıklayınız. Tıkladığınızda PUAN ile ödemeniz alınacak ve siparişiniz tamamlanacaktır.
  •         Sipariş verme işleminiz tamamlandıktan sonra ekranınıza bir Sipariş alındı notu gelecektir. Aynı zamanda siparişinizin kabul edildiğine dair otomatik bir e-posta size gönderilir.

Sepetinize eklediğiniz ürün sipariş ya da siparişlerinizi her ürünün en sağında bulunan kutucuğu seçerek ve sonrasında “sepeti güncelle” butonuna tıklayarak, silebilirsiniz.

www.benimustamhediye.com.trüzerinden siparişinizi verdikten sonra kayıtlı olan mail adresinize siparişiniz ile ilgili onay maili gelecektir. Ayrıca hesabım/siparişler bölümünden geçmiş siparişlerinizi görebilirsiniz.

 

 

www.benimustamhediye.com.tr  adresine giriş yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden geçmiş siparişlerime girerek ya da 0 (216) 538 52 58 no’lu çağrı merkezimizden siparişlerinizin takibini yapabilirsiniz.

 

4. Güvenlik

 

Sitemizden alışveriş yapan üyelerimizin güvenliği  www.benimustamhediye.com.tr   sitesini yöneten Sanal Mağaza tarafından ilk planda tutulmaktadır. Sizlere ICS LAB onaylı güvenlik duvarı ile korunan sunucularımız üzerinden yüksek şifreli SSL sertifikalarıyla güvenli bir elektronik alışveriş imkânı sağlıyoruz.

 

5. Dikkat Edilecek Önemli Hususlar 

Hediyeler / Ürünler stoklar ile sınırlıdır. 

Hediyeler / Ürünler nakde çevrilemez. Ürünler hiçbir şekilde ticari amaçlı olarak sipariş edilemez. Sanal Mağaza tarafından müşteriye gönderilen ürünler müşteri tarafından hiçbir şekilde ticari amaçlı olarak satılamaz. Böyle bir durumda Sanal Mağaza siparişleri iptal etme ve göndermeme hakkına sahiptir.


Web sitemizde ürün Para ve PUAN değerleri günlük olarak değişmektedir.

OPAR / Sanal Mağaza gerekli gördüğü takdirde katalogda yer alan hediyelerin bir kısmını katalogdan çıkarabilir, mevcut ürünleri bir başkası ile değiştirebilir veya mevcut hediyenin / ürünün puanını güncelleyebilir. Aktif Program uyarınca esas alınan PUAN kazanma kriterlerinin tamamı yürürlükteki yasal mevzuata uygun olarak belirlenmiştir. 

 

Ürünler stoklarla sınırlıdır. Katalogda yer alan ürünlerde PUAN, model, renk ve desen değişikliği olabilir. 

Kampanyada yer alan hediyelerin tüketici hakları ve ilgili her türlü sorumluluk üretici ve ithalatçı firmalara aittir. 


Ayrıca, KDV / ÖTV oranlarında meydana gelebilecek değişiklikler, ek olarak Vergi ve Gümrük Mevzuatındaki tüm değişiklikler Para ve PUAN bedellerinde değişiklik olmasına sebep olabilir. 

ÖDÜL sitesinde www.benimustamhediye.com.tr  ) yer alan ürünlerde model, renk ve desen değişikliği olabilir ve / veya seçtiğiniz hediyenin temin edilememesi durumunda muadil ürün tarafınıza gönderilir.

Seçilen hediyelerin teslimat adresleri Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde olmalıdır.

 

Tipografik hataların (ürün ismi, fiyatı ve özelliklerinde) hiçbir hukuki bağlayıcılığı olmadığı gibi, bu durumdan OPAR ve Sanal Mağaza sorumlu tutulamaz.

 

  1. Ürün / Hediye Teslimatı ( kargo & mail & SMS ) 

    ÜRÜNLER / HEDİYELER


    Siparişinizle birlikte size gönderilen ürünleri kargo ile size ulaştığında lütfen sağlam, eksiksiz ve istediğiniz ürünler olduğu konusunda kontrol ediniz.

Eğer üründe bir farklılık, eksiklik ya da tahribat mevcut ise teslim almayınız, kargo teslim belgesini imzalamayınız. Eğer ürün hasarlı, eksik ya da talep ettiğinizin dışında ise kargo görevlisine iade ediniz.

Ürünler teslim alındıktan sonra eksik ya da hasarlı şikâyetleri kabul edilmeyecektir.

 

HEDİYE ÇEKLERİ

 

Dijital Çekler

 

Dijital Çekler / Kodlar / İndirim Kuponları hariç tüm ürünler tarafınıza kargo ile gönderilmektedir. Bu çerçevede adres bilgilerinizi lütfen eksiksiz ve tam olarak doldurunuz. 

 

Dijital Çekler / Kodlar E-Mail / Cep Telefon adreslerinize Mail ya da SMS ile ya da her ikisi ile gönderilir. Lütfen SPAM / GEREKSİZ E-POSTA kutunuzu ayrıca ve özellikle kontrol ediniz. Buna ek olarak Cep Telefonlarınızın OPAR / SANAL MAĞAZA ‘ dan SMS alma onaylı olduğuna dikkat ediniz. Eğer bu ONAY tarafınızca verilmemiş ise Dijital Çekler / Kodlar size ulaşmayacaktır.

Basılı Çekler

Basılı Çekler Kargo firması vasıtasıyla sevk edilir ve sevkiyat için sistemde Sanal Mağaza tarafından belirlenen Kargo bedeli uygulanır.

ÖNEMLİ NOT :Tüm Hediye Çekleri ( Basılı ve / veya Dijital Çekler / Kodlar / İndirim Kuponları ) hiçbir şekilde iade edilemez.

 

 

7.İade & Garanti & Yetkili Servisler 

www.benimustamhediye.com.tr  isimli ÖDÜL sitesinden alışveriş yapan tüm üyeler / müşteriler aşağıda yazılı Garanti ve iade şartlarını kabul etmiş sayılır.

 

  •         Almış olduğunuz ürünü hiçbir şekilde kullanmadan, orijinal kutusunu bozmadan, kutuya herhangi bir hasar vermeden, deforme etmeden teslim tarihinden itibaren 14 gün süre içerisinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ayrıca bütün standart aksesuarlar ürün ile birlikte hasarsız ve tam olarak gönderilmelidir.
  •         Ürünlerin garanti süreleri irsaliye tarihleri ile başlar; üreticinin belirlediği garanti süresi ile sona erer. Hediyelerin irsaliyelerini saklayınız; gerektiğinde yetkili teknik servislerce talep edilecektir.

 

  •         Öte yandan yukarıdaki ibare Özel Ürünler için geçerli değildir. Aşağıdaki Özel Ürünler İçin İade Şartları bölümünü dikkatlice okuyunuz.


Bütün hediyeler / ürünler fabrikasyon hatalarına karşı imalatçı ve ithalatçı firmaların garantileri altındadır. Ürün teslim alındıktan sonra eğer bir arıza ortaya çıkarsa siz değerli üyelerimizin / müşterilerimizin yetkili servislere başvurması gerekir. Firmamıza yapacağınız başvurular Yetkili Teknik servislerin tutmuş oldukları raporlar ışığında değerlendirilecektir.

Kurulum gerektiren beyaz eşya (Vestel, Bosch, Arçelik, SAMSUNG, vs. gibi ürünler) ve büyük ebattaki elektronik ürünlerin (Philips, SONY, SAMSUNG, TV,  LCD, Plazma, vb. gibi ) tüm kurulumları teknik servis hizmetine dahildir ve yetkili teknik servisler tarafından yapılmalıdır. 
Bu bağlamda bu tür tüm ürünlerin ambalajları TEKNİK SERVİS dışında biri tarafından açılmamalıdır. Açılacak olursa ürünler garanti kapsamı dışında kalırlar ve Sanal Mağaza ya da ithalatçı firma tarafından iade alınmaz / değiştirilmezler. Lütfen ilgili Yetkili Servis ile irtibata geçiniz ve kurulum için TEKNİK SERVİS elemanını çağırınız. 

 

DİKKAT: 32” (diyagonal ölçüm ile 82 cm) ve altı boyuttaki TELEVİZYONLARDA, üretici firma yetkili servis üzerinden kurulum ücreti almaktadır. Bu bedel tarafınızca ödenir. Lütfen bu hususa dikkat ediniz. 

İADE için DİKKAT: Lütfen benimustam@e.sanalmagaza.com adresinden ya da 0 (216) 538 52 58 

numaralı Çağrı Merkezimizden bizimle irtibata geçip teyitleşmeden ürünü İADE etmeyiniz.

 

8.Özel Ürünler İçin İade Şartları:

Aşağıda yer alan ELEKTRONİK, CEP TELEFONU, BİLGİSAYAR gibi ürünler siz değerli üyelerimize / müşterilerimize sağlam olarak ulaştıktan sonra eğer bu ürünleri 14 gün içinde İADE etmek isterseniz lütfen aşağıdaki koşullara uyunuz.

Telefon, fotoğraf makinesi, bilgisayar, taşınabilir ve görüntülü elektronik cihazlar için; ürün ve / veya ürün paketinin ambalaj kutusu/kolisi/jelatininin açılmamış olması gerekir.
Hiçbir şekilde ürünün ekranı üzerinde yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Hiçbir şekilde ürünün ekranda ve cihazın diğer yerlerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır. Aksi takdirde İADE kabul edilmez.

Her türlü Kozmetik Ürünler ve Kişisel Bakim Ürünleri, her türlü yazılım, her türlü işlemci (CPU) Program, DVD, VCD, CD ve Kasetlerin, Bilgisayar ve Kırtasiye sarf malzemelerin (toner, kartuş, şerit vb.) ambalaj kutusu/kolisi/jelatininin kesinlikle açılmamış ve hiçbir şekilde kullanılmamış olması gerekir. Aksi takdirde İADE kabul edilmez.

Her türlü Hijyenik ürünler (iç çamaşırı gibi) hiçbir şekilde iade edilemez.

Açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilecek veya tekrar kullanılamayacak ürünler (örneğin kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren her türlü ürün, tek kullanımlık ürünler) hiçbir şekilde iade edilemez.

Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.

Her türlü GIDA ürünleri hiçbir şekilde iade edilemez.

Her türlü gazete, dergi gibi süreli yayınlar hiçbir şekilde iade edilemez.

Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (altın grubu) hiçbir şekilde iade edilemez.

Hediye Çekleri ( Basılı ve / veya Dijital Çekler / Kodlar / İndirim Kuponları ) hiçbir şekilde iade edilemez.

ARIZALI ürünler söz konusu olduğunda öncelikle ilgili üretici veya ithalatçı firmanın Yetkili Teknik servislerine başvurmanız gerekir. Firmamıza yapacağınız başvurular Yetkili Teknik servislerin tutmuş oldukları RAPORLAR ışığında değerlendirilecektir.

 

 

İade gönderimi için adres :

SANAL MAĞAZA Lojistik Merkezi, Veysel Karani Mah. Zaloglu Rüstem Cad. No:5, 34885 Samandıra / İstanbul / TÜRKIYE

 9. Seyahat Ürünlerinin Koşullar ve Uygulaması

OPAR ödül (www.benimustamhediye.com.tr   ) sitesinde bulunan tüm Seyahat ürünleri Sanal Mağaza grup şirketi Biggtravel tarafından sağlanır.

- Tüm ürün ve hizmetler rezervasyon ve doluluk durumuna göre karşılanır. Rezervasyonlar, uçak ve otel yer durumu ile sinirlidir.

- Havayolu ulaşımında, müsaitlik veya bağlantı durumuna göre belirlenecek olan havayolları kullanılacaktır.

- Aksi belirtilmedikçe tüm fiyatlar, çift kişilik odada kişibaşı veya tek kişilik odada kişibaşı konaklama olarak verilmiştir. Pansiyon durumları (yarım pansiyon, oda kahvaltı, her şey dahil vb.) ayrıca belirtilerek sunulur.

- Tur hizmetlerinde dâhil olan bileşenler için lütfen ilgili Seyahat ürününün sayfasını dikkatlice inceleyiniz.

- Zorunlu seyahat sigortasının mutlaka tüm seyahatlerde alınması gerekmektedir.

- Belirlenen puanlar / ürün fiyatları; resmi tatiller, özel günler, sömestr, bayramlar, yılbaşı, Noel, yerel festivaller, kongre ve fuar gibi yoğun dönemlerde geçerli değildir.

- Kesin rezervasyonlar yapıldıktan sonra meydana gelebilecek iptal ve / veya değişiklik talepleri ancak ilgili havayolu veya tesis tarafından onay bilgisi alındıktan sonra isleme alınır ve ilgili havayolu veya tesisin koşul ve cezai şartları üyelere yansıtılır.

- Ayrıca tüm hizmetlerin sağlanmasında Sanal Mağaza / Biggtravel’in kontrolü dışında gelişebilecek gecikmeler, iptaller, bagaj kaybı, hasar ya da müşterinin vasıtayı kaçırması, pasaport veya vizesinde sorun çıkması, seyahati hastalık vb. nedenlerle yarıda bırakması, kanunlara riayetsizlik etmesi gibi olumsuzluklardan ve tur programları esnasında meydana gelebilecek kazalardan dolayı  OPAR / Sanal Mağaza / Biggtravel sorumlu tutulamaz, hizmetin yanması halinde ücret iade talebinde bulunulamaz.

- Belirtilen hizmetlerin mücbir sebeplerden dolayı yerine getirilememesi durumunda vaat edilen hizmetin sağlanamamasından Sanal Mağaza / Biggtravel sorumlu değildir. Sanal Mağaza / Biggtravel tedarikçiler ile müşteri arasında aracı konumunda olup tüm servis verilen ürünlerin emniyetlerinden yine tedarikçi firmalar sorumludur.

- Belirtilen hizmetlere ait rezervasyon geçen misafir, tüm koşullar uygulama notlarını okumuş ve kabul etmiş sayılır.


- Odalara giriş birinci gece konaklamasında, en erken saat 14.00 itibari ile yapılabilir. Son gün çıkışta ise otel odalarının saat 12.00’de boşaltılmış olması gerekmektedir.

- Otel odaları genelde iki kişinin konaklaması için tasarlandığından, üçüncü kişi için eklenen yatak küçük ve daha az konforlu olacaktır.

 

- Uçak Kalkışından en az 3 saat önce havalimanında olmak gerekmektedir.

- Seyahat esnasında kullanılmamış hiçbir ürün veya hizmetin bedeli iade edilmeyecektir.

- Rezervasyonların minimum 4 hafta öncesinden Biggtravel' a bildirilmiş olması gerekir.

- Belirtilen tüm turlar İstanbul çıkışlıdır.

 

10. İletişim:

 

benimustam@e.sanalmagaza.com

Çağrı Merkezi: 0 (216) 538 52 58 ( Hafta içi 09:00 – 17:00 arası )